loading...

آخرین ارسال های انجمن

sina بازدید : 634 شنبه 01 شهریور 1399 نظرات (0)

این روزها بسیار نام زیزوفیلم را شنیده ایم،کانالی تلگرامی که توانسته در کمترین زمان،به محبوب ترین کانال در تلگرام تبدیل شود.

شما با این کانال میتوانید هزاران فیلم و سریال را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود کنید.کافیست تا عضو کانال زیزوفیلم شده و نام فیلم موردنظر را جستجو نمایید که لینک های دانلود رایگان با تمام کیفیت هارا مشاهده نمایید.

دانلود از این کانال کاملا رایگان بوده و نیازی به خرید نمیباشد.

برخی از فیلم های منتشرشده در این کانال عبارتند از:

  • فیلم لتیان
  • فیلم تاج محل
  • فیلم آشفتگی
  • فیلم حمال طلا
  • فیلم موش گیر

 

درباره فیلم لتیان:

از محتوا و داستان فیلم لتیان چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه لتیان توسط اکتای براهنی و آناهیتا تیموریان نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان لتیان منتشر شده است، می‌خوانیم: «لتیان یک سد است. سدی بر روابط انسانی٬رودخانه‌های روابط پشت سدی ایستاده‌اند و راه بن‌بست است یک‌نفر میخواهد این سد را بشکند اما خوب می‌داند که شکستن سد به این سادگی‌ها نیست.شهر خراب خواهد شد!تکلیف چیست؟»

فیلم تاج محل:

حسین مرادی، کارگر 60 ساله‌ آبادانی، بارها مجبور بوده تعدادی از همکارانش در شرکت کشتی‌سازی را بنا برخواست کارفرما اخراج کند. ولی این‌بار تصمیم گرفته که با قرعه‌کشی، بختی برای برخی از کارگرها قائل شود. در این میان یکی از کارگرها به اخراج خود اعتراض می‌کند و با حسین گلاویز می‌شود. چند روز بعد که نوه‌ پسری حسین به دنیا می‌آید فرزندان حسین دو بلیت سفر به هند به او و مادرشان هدیه می‌دهند. چند شب بعد از جشن، ناگهان دو نفر مسلح به خانه حسین حمله می‌کنند و اموال نقدی موجود در خانه را به همراه هدیه‌های شب جشن می‌ربایند. حالا حسین و خانواده‌اش به کارگر معترض شرکت کشتی‌سازی مشکوک‌اند که آن ها را تهدید کرده بود.

 

فیلم حمال طلا:

از محتوا و داستان فیلم حمال طلا چقدر اطلاع دارید؟

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان حمال طلا منتشر شده است، می‌خوانیم: «رضا حمال طلا است. شغلش رساندن طلا و جواهرات از کارگاه به مغازه است. یک روز از او دزدی می‌شود و ....»

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری

  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی

    سرعت لود سایت برای شما چگونه است؟

    کدهای اختصاصی

    قالب بیان بلاگ تست کد آنلاین کد پرده خوش آمد گویی کد آهنگ کد تغییر پس زمینه وبلاگ شکلک های کامنت گذاری کد نوار پیشرفت کد تبلیغات متنی کد فال کلیکی ساخت کد موزیک آنلاین ساخت کد پاپ آپ کد استایل عکس اموزش افزایش بازدید قالب 404 کد قالب آفلاین کد تبادل پاپ آپ کد افزایش بازدید کد ساعت

    نامبرمکس ، بهترین وبسایت برای خرید شماره مجازی ارزان با کیفیت بالا و دارای نماد اعتماد الکترونیک با پشتیبانی قوی و همیشه آنلاین